Przez wiele lat rynek mody męskiej i kobiecej w gigantycznym stopniu sprowadzał się do rywalizowania największych marek. Reklama telewizyjna i prasowa dość ekspresowo umocniła na własnej pozycji największych kreatorów mody, efektywnie uniemożliwiając odniesienie większego finansowego sukcesu wszelkim małym dostawcom. Najpoważniejszym wyzwaniem dla nowoczesnych korporacji globalnie szyjących własne ubrania lub akcesoria do nic, wydaje się być Internet, w jakim zakupy robi coraz to więcej osób. Naturalnie moda kobieca czy męska nadal najprawidłowiej sprzedaje się w szykownych sklepach http://www.dunka.eu, gdzie wolno nie wyłącznie liczyć na pomoc doświadczonego sprzedawcy, jakkolwiek również istnieje możliwość przymierzenia dziesiątek przeróżnych ubrań i rozmiarów. W Internecie należy od razu zdecydować się na konkretny rozmiar, fason i kolor, co dla niektórych konsumentów jest znacznym wyzwaniem. Wciąż jednak istnieje dużo krajów oraz miast, w jakich brakuje sieciowych i szykownych sklepów z odzieżą czy butami - w Internecie tudzież nie ma żadnych ograniczeń.
wtorek, 10 maja 2016
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz