Reklama pozwala na pieniężną niezależność mediów od państwa. Jednym z nadrzędnych zamiarów reklamy jest stworzenie popytu lub ewentualnie zmodyfikowanie tendencji pokupu danego produktu czy usługi. Rozumiejąc, że przy wprowadzaniu do obrotu towaru, wytwórca stara się zidentyfikować rynek dla każdego towaru, reklama jest sposobem komunikacji, poprzez który informacja o artykule jest przekazywana klientom (grupie docelowej). Reklama przeważnie stara się osiągnąć tak oznaczaną USP, czyli unique selling proposition (ponadprzeciętna propozycja sprzedaży) i oświadczenie jej konsumentowi.
To może przybrać formę jedynej cechy artykułu lub ewentualnie postrzeganej korzyści - a te masz możliwość przedstawić na notesy reklamowe z nadrukiem. W obliczu dojrzewającej konkurencji na rynku, że względu na rosnącą liczbę zastępników, co raz bardziej tworzy się budowanie marki w reklamie. Bazuje ona na komunikowaniu cech, jakie dają pewną osobowość lub ewentualnie reputację fabrycznej marce. Oznacza to, iż wartość danej marki odróżnia ją od rywalizacji, a jej kluczowym intencją jest sprzedaż produktów, by osiągnąć obszerne zyski.
środa, 3 lutego 2021
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz