Niektóre strategie pozwalające na efektywną reklamę to łączenie psychologiczno-uczuciowe kontrahenta za pośrednictwem estetyki (filmów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (ludzi sławnych czy też znanych w pozytywny sposób), pokazów (testów, prób, dowodów). Przesłanie powinno wykorzystać odpowiedni moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Konsument rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, gdy jest ono nieustannie powtarzane - na przykład za pomocą dodatków rodzaju technologia antybakteryjna. W reklamie wypada być szczerym, ponieważ oszustwo tworzy u konsumentów frustrację.
Sprawia, że czuje się on nieprawidłowo i prowadzi do uczuć depresyjnych, jakie mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje wiele przypadków, należy, w takim razie być ostrożnym i uczciwym, co daje poprawniejsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, że każda reklama ma obowiązek dokonać konkretnej propozycji konsumentowi. Propozycja musi wyróżniać się od konkurencji (dominacja konkurencyjna. Ma obowiązek ona być na tyle atrakcyjna, że wpłynie na pełny rynek docelowy produktu.
środa, 3 lutego 2021
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz